четвер, 22 лютого 2018 р.

Я хочу, щоб закінчилась зима…

Лютий для мене завжди лютий… В лютому мені завжди холодно… Як я не намагалася його полюбити, він не відповідає мені взаємністю, ба більше, він, здається, ще дужче опирається, як тільки розуміє, що я відчайдушно стараюся закохатися в нього J Тому мені не лишається нічого, окрім прийняти його таким суворим і невблаганним, зібратися грудочкою і завмерти в очікуванні весни. Відтак, в глибині душі я щиро радію, що цей місяць коротший за інші J

Я хочу, щоб закінчилась зима… Щоб день став більшим, щоб зазеленіла перша травичка, щоб пташки заспівали і сонечко заглянуло в мої (нехай ще й не вимиті з зими) вікна J Я хочу, щоб з'явилися перші квіти, бо вони гріють душу і дуже приємно спострерігати за чоловіками, що квапляться потішити маленькими букетиками своїх коханих. Я чекаю тепла, щоб підставити обличчя сонечку і розтопити крижинки, ті, що в лютому підступно збиралися в маленькі холодні грудочки і не давали зігрітися навіть біля каміну. Я хочу, щоб зійшов сніг і можна було блукати улюбленими вулицями, насолоджуючись тим моментом, коли ліхтарі загоряються тут і зараз, наче саме для тебе J


Я хочу, щоб закінчилась зима… Щоб жінки наділи яскраві сукні, щоб листочки на деревах були ніжно-ніжно зеленими, щоб почалася перша гроза – я обожнюю грозу! Щоб теплий дощ, щоб веселкі в півнеба, щоб закохані повсюди, щоб вуличні музиканти і обов'язково саксофон...  Щоб бузок, конвалії і усмішки, бо навесні іх набагато більше – принаймні я так бачу!  А ще мені здається, що щастя народжується саме навесні :)

Я дуже хочу, щоб закінчилась зима J

Пов’язане зображення

Немає коментарів:

Дописати коментар